top of page

Lake Master Pros Group

Public·101 members

Kontor städning val fundering

Det blev aktuellt att se över kontorsstädningen hos oss och jag fick uppgiften att kolla lite alternativ. Jag hade ingen tydlig idé om var jag skulle börja, så jag öppnade några sidor bara för att orientera mig. Bland dem hittade jag Boka kontorsstäd Stockholm med Limpio och försökte förstå hur de presenterar sina tjänster. Där fanns information om kontorsstädning och hur det kan bokas. Jag gick igenom sidan ganska snabbt utan att läsa allt noggrant. Det kändes som att strukturen var rätt enkel att följa. Samtidigt är det svårt att veta vad som är viktigt när man inte gjort det tidigare. Hur brukar ni avgöra vad som är relevant i början?

8 Views
Madina Tarin
Madina Tarin
28. Apr.

När jag fick en liknande uppgift började jag ganska ostrukturerat och klickade runt på måfå. Den sidan du nämner var en av dem jag stötte på när jag letade efter kontorsstädning i Stockholm. Jag reagerade mest på hur de beskriver själva bokningen och vad som ingår. För mig var det hjälpsamt att se hur enkelt det var att förstå upplägget utan att läsa allt. Jag tog det som ett första steg och gick sedan vidare till andra alternativ. Efter ett tag blev det tydligare vad som var viktigt att jämföra. Har ni redan några krav eller är allt fortfarande öppet?

bottom of page